2 personer
10 lokationer
39 måneders gyldighed
Fås som Gaveæske eller e-Smartbox

Lille vinsmagning for 2

0.031 anmeldelser
2 personer
10 lokationer
39 måneders gyldighed
Fås som Gaveæske eller e-Smartbox

Denne Smartbox indeholder

  • 1 smagning for 2 personer
  • 10 lokationer i Danmark
Levering fra 35,00 kr.
Gaveindpakning og kort tilgængelige
Returnér og ombyt nemt
Om denne Smartbox

Gør jer klar til den perfekte oplevelse for dem, som elsker vin og gerne vil have en hyggelig smagning, der ikke overvælder i antal eller tid. Denne lille vinsmagning på udvalgte vinbarer, caféer og vingårde i Danmark vil byde på læring om produktionen af vine i Danmark, dufterne, noterne og alt hvad der hører til. Hvis I elsker vin, vil I elsker denne oplevelse. Besøg lokale vingårde og få rundvisning og indblik i indehavernes hverdag eller tag forbi en vinbar, hvor sommeliererne kan forklare alt om oprindelse og historien bag. Vigtigst af alt får i naturligvis lov at smage på alle herlighederne, hvor der er garanti for en fest for jeres smagsløg.

Vores tilbud inden for ”Gastronomi”-universet kan benyttes til den angivne oplevelse eller en værdikupon, der kan benyttes til valg fra partnerens menu inden for beløbsgrænsen.

Vælg mellem
pbox-image
Gaveæske
En smuk gaveæske i kvalitetsmaterialer
En ægte gave at pakke ud
Pakken leveres med sporbar post
box-image
e-Smartbox
Et digitalt format perfekt til deling, print eller personlig tilpasning
Ideelt til gaver i sidste øjeblik
Øjeblikkelig levering til den valgte e-mail
4.031 anmeldelser

Hvad vores kunder siger om de eventyr, der kan gemme sig i denne gaveæske.

Hvordan anmeldelser fungerer
Sortér efter:
Mest relevante
5.0

God servering og service

Se mere

Ristorante Retrogusto

KLAUSMONSTER58

09/06/2026

5.0

Hyggelig vinbar med god service

Se mere

Terroiristen

PERNILLE.HOEJ.AUNING

25/03/2026

1.0

Min mand og jeg blev vist hen til et bord hvorefter at tjeneren kom hen tre glas. Derefter kom han med en flaske prosecco der havde været åbnet længe, for der var næsten ikke mere tilbage. Herefter fyldte han kun lidt i bunden af glasset. Herefter blev vi glemt og måtte selv spørge efter de snacks der fulgte med oplevelsen. Snacksne var uspiselige og de resterende smagsprøver var lige så små som det første glas. Sætter aldrig mine ben på Retro Gusto mere.

Se mere

Ristorante Retrogusto

LISA.MOERCH

12/02/2026

4.0

Der er ikke meget tapas

Se mere

Terroiristen

SOLYMAR

08/01/2026

5.0

God betjening. God mad Fremragende vine.

Se mere

Tappo Restaurant & Winebar

ERIC.MIKAEL.NILSSON

14/12/2025

5.0

Super fin rundvisning og fortælling om vinavl samt smag af de forskellige vine. Kan helt sikkert anbefales.

Se mere

Hedegårdens Vinavl

PIAVISTISEN60

04/08/2025

5.0

En super god service og hyggeligt atmosfære, og en viden for vin

Se mere

Tappo Restaurant & Winebar

JANEPLARSEN

19/06/2025

5.0

Super god oplevelse. Selvom det var en vinsmagning, fik vi alligevel lov til en lille smagsprøve af deres valgte vine mhp. at vi kunne sige ja eller nej tak til at få mere i glasset. Det benyttede vi os af 2 ud af 3 gange, da den første vin var mere spændende end god efter vores smag. Alle serveringer svarede til 1 glas vin og ikke blot en smagsprøve med 3 mundfulde. Dermed pænt meget vin for pengene. Den medfølgende snacktallerken var passende til 3 glas vin og udvalget var gode råvarer.

Se mere

Terroiristen

ANITAHINGE

26/02/2025

5.0

Lækker mad og super sød betjening

Se mere

Café Tidsløs

RIKKEJUHL08

23/10/2024

5.0

Super god

Se mere

Annisse Vingård

KLOKKER10

09/08/2024

5.0

Det var en virkelig god oplevelse, god stemning og god vin, jeg kommer helt sikkert tilbage

Se mere

Terroiristen

HANNIBAL.BLYTT

23/06/2024

3.0

Umiddelbart var stedet ok. Men betjeningen var lidt "fodslæbende". Det var unge mennesker. Og det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Men hvis stedet skal slå sig op på at blive vejledt af kyndige vinkendere, bør ejerne nok overveje at klæde deres medarbejdere bedre på.

Se mere

Vin & Petanque

JUNELINAA

01/05/2024

1.0

Det car bestile en vin smagnings oplevelse. Hvor der kun var en mulighed i Odense. Men stedet havde ikke som sådan ikke en vin smagnings oplevelse. Du kunne få 4 glas vin. Eller købe det du havde lyst til og få fratrukket beløbet . Så som købt vin smagnings oplevelse var det en rigtig dårlig oplevelse.

Se mere

Café Kræz

STEFANHUUS

08/03/2024

4.0

God vin og kyndig betjening. Hyggeligt sted, men snack-bræddet var for ringe/beskeden

Se mere

Terroiristen

KURTGJENSEN

19/02/2024

3.0

Vi fik et træls bord lige ved døren hvor det trækker og folk går forbi konstant. Derudover sad vi centimeter fra bordet ved siden af - lidt for tæt. Vi fik kun 3 vine at smage på, to meget små glas og et fint fyldt glas. Valg af vine er personalet der styrer det, men kunne være fedt hvis man kunne vælge region/drue. Snacks var til gengæld lækre og der var rigeligt af det. Vinene var fine nok, ikke lige mine typer dog. Personale var venlige og opmærksomme.

Se mere

Terroiristen

B.KRARUP

30/11/2023

5.0

God servering og service

Se mere

Ristorante Retrogusto

KLAUSMONSTER58

09/06/2026

5.0

Hyggelig vinbar med god service

Se mere

Terroiristen

PERNILLE.HOEJ.AUNING

25/03/2026

1.0

Min mand og jeg blev vist hen til et bord hvorefter at tjeneren kom hen tre glas. Derefter kom han med en flaske prosecco der havde været åbnet længe, for der var næsten ikke mere tilbage. Herefter fyldte han kun lidt i bunden af glasset. Herefter blev vi glemt og måtte selv spørge efter de snacks der fulgte med oplevelsen. Snacksne var uspiselige og de resterende smagsprøver var lige så små som det første glas. Sætter aldrig mine ben på Retro Gusto mere.

Se mere

Ristorante Retrogusto

LISA.MOERCH

12/02/2026

4.0

Der er ikke meget tapas

Se mere

Terroiristen

SOLYMAR

08/01/2026

5.0

God betjening. God mad Fremragende vine.

Se mere

Tappo Restaurant & Winebar

ERIC.MIKAEL.NILSSON

14/12/2025

5.0

Super fin rundvisning og fortælling om vinavl samt smag af de forskellige vine. Kan helt sikkert anbefales.

Se mere

Hedegårdens Vinavl

PIAVISTISEN60

04/08/2025

5.0

En super god service og hyggeligt atmosfære, og en viden for vin

Se mere

Tappo Restaurant & Winebar

JANEPLARSEN

19/06/2025

5.0

Super god oplevelse. Selvom det var en vinsmagning, fik vi alligevel lov til en lille smagsprøve af deres valgte vine mhp. at vi kunne sige ja eller nej tak til at få mere i glasset. Det benyttede vi os af 2 ud af 3 gange, da den første vin var mere spændende end god efter vores smag. Alle serveringer svarede til 1 glas vin og ikke blot en smagsprøve med 3 mundfulde. Dermed pænt meget vin for pengene. Den medfølgende snacktallerken var passende til 3 glas vin og udvalget var gode råvarer.

Se mere

Terroiristen

ANITAHINGE

26/02/2025

5.0

Lækker mad og super sød betjening

Se mere

Café Tidsløs

RIKKEJUHL08

23/10/2024

5.0

Super god

Se mere

Annisse Vingård

KLOKKER10

09/08/2024

5.0

Det var en virkelig god oplevelse, god stemning og god vin, jeg kommer helt sikkert tilbage

Se mere

Terroiristen

HANNIBAL.BLYTT

23/06/2024

3.0

Umiddelbart var stedet ok. Men betjeningen var lidt "fodslæbende". Det var unge mennesker. Og det er ikke nødvendigvis en dårlig ting. Men hvis stedet skal slå sig op på at blive vejledt af kyndige vinkendere, bør ejerne nok overveje at klæde deres medarbejdere bedre på.

Se mere

Vin & Petanque

JUNELINAA

01/05/2024

1.0

Det car bestile en vin smagnings oplevelse. Hvor der kun var en mulighed i Odense. Men stedet havde ikke som sådan ikke en vin smagnings oplevelse. Du kunne få 4 glas vin. Eller købe det du havde lyst til og få fratrukket beløbet . Så som købt vin smagnings oplevelse var det en rigtig dårlig oplevelse.

Se mere

Café Kræz

STEFANHUUS

08/03/2024

4.0

God vin og kyndig betjening. Hyggeligt sted, men snack-bræddet var for ringe/beskeden

Se mere

Terroiristen

KURTGJENSEN

19/02/2024

3.0

Vi fik et træls bord lige ved døren hvor det trækker og folk går forbi konstant. Derudover sad vi centimeter fra bordet ved siden af - lidt for tæt. Vi fik kun 3 vine at smage på, to meget små glas og et fint fyldt glas. Valg af vine er personalet der styrer det, men kunne være fedt hvis man kunne vælge region/drue. Snacks var til gengæld lækre og der var rigeligt af det. Vinene var fine nok, ikke lige mine typer dog. Personale var venlige og opmærksomme.

Se mere

Terroiristen

B.KRARUP

30/11/2023

Udforsk 10 mulige oplevelser

Opdag udvalget af partnere og oplevelser, der kan være inkluderet i denne gaveæske.

0 søgeresultater for ""
399,00 kr.
Levering fra 35,00 kr.
Gaveindpakning og kort tilgængelige
Returnér og ombyt nemt

Vi accepterer

visa mastercard american express paypal apple pay google pay gift card

Du vil også kunne lide

Ligende produkter, du måske er interesseret i.

Sådan fungerer Smartbox

Nem at købe, simpel at bruge - den perfekte gave

Udforsk oplevelser
Levering eller email
Modtag boks
Book og nyd