Hotel Postgården i Holsted levede slet ikke op til forventningen. Jeg lagde to ret dyre gavekort sammen for at få dette ophold, som jeg troede var lækkert. Værelset var okay, men slet ikke gennemført, som billederne viste. Men især maden var virkelig dårlig. Det var nemt, kedeligt, havde været i frituren og med en virkelig underlig service af en meget ung fyr. En pladespiller spillede løs med pop musik i det der skulle være en fransk inspireret sted og min mand måtte rejse sig og vende pladen 2 gange når den var færdig.. ellers skramlede den løs. Tjeneren måtte løbe i øsende regnvejr over til is kiosken på den anden side af gaden for at hente vores is dessert og kom våd ind og serverede den, med is på læben. Iøvrigt var isen det eneste gode vi fik serveret. Kunne skrive mange dårlig oplevelser fra den korte tid vi var der. Virkelig skuffende oplevelse.
Se mere01/07/2024
Syddanmark (DK-83)
Vi accepterer
Ligende produkter, du måske er interesseret i.
Nem at købe, simpel at bruge - den perfekte gave
Gaveidéer | Gaveidéer til ham | Gaver til hende | Gaver til hende | Fødselsdagsgaver | Morsdagsgave | Farsdagsgaver | Bryllupsgave. | Bryllupsdagsgave | Julegaveidéer | Julegave til hende | Julegaveidéer til ham | Julegave til par | Julegave til far | Julegave til mor | Julegave til forældre | Mandelgave | Valentinsdagsgave | Valentinsgaver til hende | Valentinsgaver til ham | Gavekort
Hotel Postgården i Holsted levede slet ikke op til forventningen. Jeg lagde to ret dyre gavekort sammen for at få dette ophold, som jeg troede var lækkert. Værelset var okay, men slet ikke gennemført, som billederne viste. Men især maden var virkelig dårlig. Det var nemt, kedeligt, havde været i frituren og med en virkelig underlig service af en meget ung fyr. En pladespiller spillede løs med pop musik i det der skulle være en fransk inspireret sted og min mand måtte rejse sig og vende pladen 2 gange når den var færdig.. ellers skramlede den løs. Tjeneren måtte løbe i øsende regnvejr over til is kiosken på den anden side af gaden for at hente vores is dessert og kom våd ind og serverede den, med is på læben. Iøvrigt var isen det eneste gode vi fik serveret. Kunne skrive mange dårlig oplevelser fra den korte tid vi var der. Virkelig skuffende oplevelse.
Se mere